04.03.2019
В АМКУ презентували попередні результати дослідження ринку розміщення зовнішньої реклами

З метою визначення стану конкуренції на ринку розміщення зовнішньої реклами, виявлення наявних на ринку проблем, які перешкоджають розвитку ринку та конкуренції на ньому, забезпечення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, Комітетом проведено дослідження, попередні результати якого презентовано 1 березня 2019 року.

Комітетом презентовано, зокрема, міжнародний досвід регулювання сфери зовнішньої реклами, заходи що вживались органами Комітету під час дослідження ринку, типові проблемні питання, які негативно впливають на розвиток ринку та на конкуренцію на ньому, серед яких:

-  встановлення органами місцевого самоврядування  непередбачених законодавством вимог для отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами,

- запровадження мораторію на видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами,

- законодавча неврегульованість порядку демонтажу (зберігання) рекламного засобу,

- поєднання комунальними підприємствами адміністративних функцій у сфері розміщення зовнішньої реклами та господарської діяльності на ринку.

На зустрічі були присутні учасники ринку − розповсюджувачі зовнішньої реклами, представники юридичних компаній та громадських організацій у сфері реклами.

Учасники заходу висловили готовність, упродовж двох тижнів, надати пропозиції та зауваження до висвітлених проблемних питань на зазначеному ринку, які будуть опрацьовані та враховані Комітетом під час підготовки остаточної редакції звіту за результатами дослідження ринку.

Додаткову інформацію щодо проблемних питань, які мають місце на ринку розміщення зовнішньої реклами, просимо надсилати на електронну пошту vap@amcu.gov.ua.

повернутись