Головна » Прес-центр » Реагування на критику » 2018 рік
27.02.2018
АМКУ повідомляє офіційну інформацію щодо оскарження закупівлі послуг у сфері наукових досліджень та експериментальних розробок

Спростування стосовно публікації розміщеної в Цензорет "Через АМКУ під загрозою опинилася своєчасна доставка запасів на українську станцію в Антарктиду", де Євген Дикий, директор Національного антарктичного наукового центру звинувачує АМКУ у "затягуванні" тендера.

З наведеної вище публікації випливає, що мова йде про процедуру закупівлі послуг у сфері наукових досліджень та експериментальних розробок (послуги з підготовки та проведення XXIIІ Української антарктичної експедиції), яка розміщена в системі ProZorrо за   № UA-2017-11-22-000813-c, і яку було оголошено ще наприкінці листопада 2017 року. Зазначаємо, що орган оскарження діє в межах та відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон).

За вказаною процедурою закупівлі до органу оскарження надходили скарги на тендерну документацію від LTD Bomelevia Investments Limited:

 - 15 грудня 2017 року (№UA-2017-11-22-000813-c.a2), яку рішенням адміністративної Колегії було задоволено частково; 

- друга скарга (№ UA-2017-11-22-000813-c.a3) від того ж скаржника  5 січня 2018 року – розгляд було припинено;

- третя скарга від LTD Bomelevia Investments Limited була подана 12 січня 2018 року, яка також була задоволена у зв’язку з виявленими в діях Замовника порушеннями.

 Девятого лютого 2018 року надійшла скарга від ТОВ "АЛАРІТ-ПРОМ"(№UA-2017-11-22-000813-c.b5), яку було  залишено без розгляду.

Директор Національного антарктичного наукового центру акцентує увагу саме на скарзі ТОВ "ІНТЕРПРОМФЛОТ" ( UA-2017-11-22-000813-c.c6), яка надійшла 19 лютого 2018 року о 18:48 годині та рішенням Колегії від 21.02.2018 №1590-р/пк-пз була прийнята до розгляду. Це означає, що рішення про прийняття скарги до розгляду було прийняте на другий робочий день, а не як стверджує пан Євген Дикий "в останній день". Нагадуємо, відповідно до частини третьої статті 18 Закону орган оскарження у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель ProZorrо рішення про прийняття до розгляду, відхилення або припинення розгляду скарги.

 Згідно з частиною шостою статті 18 Закону датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель. Строк розгляду скарги органом оскарження становить 15 робочих днів.

Розгляд даної скарги по суті призначено на 7 березня 2018 року [а це 13 (тринадцятий) робочий день]. Колегія розглядає в середньому по суті 15-20 скарг щодня. Тож на розгляд скарг також очікують: хворі на онкологію, гемодіаліз і тд., діти з дитсадків, шкіл на надання послуг харчування, на ремонт, інші - на тепло... І в кожній ситуації   - законний термін розгляду – 15 робочих днів.

Також повідомляємо, що орган оскарження не має правових підстав не приймати скарг до розгляду у випадку, якщо вони подані у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".

Двадцять першого лютого 2018 року надійшла чергова скарга на рішення даного Замовника від LTD Bomelevia Investments Limited (№UA-2017-11-22-000813-c.a7), яку Колегія від 23.02.2018 № 1646-р/пк-пз прийняла до розгляду на 07.03.2018. Рішення про прийняття скарги до розгляду було прийняте на другий робочий день; розгляд скарги призначено на 11 (одинадцятий) робочий день.

Слід зазначити, що Державною установою Національний антарктичний науковий центр, у 2017 році було оголошено, зокрема, закупівлі за предметом "послуги з підготовки та проведення XXII Української антарктичної експедиції": - відкриті торги з публікацією англійською мовою з очікуваною вартістю закупівлі 40 310 000,00 грн (оголошення № UA-2017-01-06-000105-c); - переговорна процедура закупівлі (скорочена) проведена на підставі пункту 3 частини другої статті 35 з очікуваною вартістю 39 200 000,00 грн (оголошення № UA-2017-03-06-001544-b); - процедура закупівлі  відкриті торги з публікацією англійською мовою з очікуваною вартістю закупівлі 44 923 727,00 грн (оголошення № UA-2017-11-22-000813-c), за якою подано вказані вище скарги. Якщо прослідкувати за очікуваною вартістю процедур закупівель, які проводяться Замовником за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою, то вона є вищою за очікувану вартість переговорної процедури закупівлі, де участь брав лише один учасник.

Щодо намірів директора НАНЦ провести переговорну процедуру, хочемо наголосити, що відповідно до вимог статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі  це процедура, що використовується замовником як виняток у випадках, передбачених частиною другою статті 35 Закону і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Тому вибір переговорної процедури має бути законодавчо обґрунтованим.

Відкриті дані  |  Мапа сайту  |  Файловий архів  |  Фотогалерея
Цей сайт створено за фінансування ЄС. Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
© Антимонопольний комітет України