Головна » Прес-центр » Новини АМКУ » Новини АМКУ
21.04.2017
Ігор Кустовський: Для оцінки впливу маркетингових інструментів на конкуренцію ми вивчаємо кожен конкретний ринок

Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: D:\NEW_PortalManager-AMKUMOD\1.0.6.1.0.2.0\Temp\TempHtml.files\PM922image002.jpgТаку думку висловив директор Департаменту досліджень і розслідувань ринків виробничої сфери, фармацевтики та рітейлу Ігор Кустовський під час ІІ Щорічного форуму Arzinger «Ефективна дистрибуція і завоювання ринку: юридичні аспекти», що відбувся 19 квітня 2017 року.

Під час заходу представники Антимонопольного комітету України разом із експертами Федеральної торгової комісії (США) і представниками українського та міжнародного бізнесу у форматі обміну досвідом між учасниками ринків обговорили практику застосування різноманітних маркетингових інструментів: знижок, бонусів, ретро-бонусів, акцій тощо.

«Позиція Антимонопольного комітету полягає в тому, що ми не даємо загальні рекомендації, а вивчаємо кожен конкретний ринок. Це пояснюється різноманітністю ринків та учасників, особливостями взаємовідносин між ними», - зазначив Ігор Кустовський.

Він також розповів про ті чинники, на які Комітет звертає свою увагу.

По-перше, церинкова влада (ексклюзивність товару, значна ринкова доля, запровадження знижок, послуг, акцій), яка може мати негативний вплив на конкуренцію.

Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: D:\NEW_PortalManager-AMKUMOD\1.0.6.1.0.2.0\Temp\TempHtml.files\PM746image004.jpgПо-друге, Комітет враховує практику конкурентних відомств інших країн та практику Єврокомісії. Так, наприклад, на думку останньої, застосування ретро-бонусів, направлених на збільшення обсягів продажів, вважається антиконкурентною практикою. Показовою у цьому є справа проти компанії Intel, оштрафованої на 1,06 млрд. євро за знижки, які Європейський суд визнав неприпустимими для домінуючої компанії, оскільки вони сприяють обмеженню конкуренції та витісненню гравців з ринку.

По-третє, одним із інструментів уникнення негативного впливу маркетингових договорів, систем бонусів та знижок на конкуренцію є рекомендаційні роз’яснення, за якими до Комітету можуть звертатися суб’єкти господарювання. Роз’яснення надаються виключно в межах і на підставі наданої заявником інформації та доданих документів, що варто враховувати при підготовці пакету документів.

Відкриті дані  |  Мапа сайту  |  Файловий архів  |  Фотогалерея
Цей сайт створено за фінансування ЄС. Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
© Антимонопольний комітет України