04.10.2019
Київське обласне тервідділення АМКУ відкрило справу про порушення конкурентного законодавства при продажу квитків на Євробачення -2017 у Києві.

Мета – з’ясувати, чи правомірно було включено сервісний збір та необов’язкові платні послуги у вартість квитка.

Пояснимо, чому справу відкрито лише зараз і що цьому передувало.

Іще у травні 2017 року громадянин Кравець Р.Ю. звернувся до АМКУ із заявою щодо порушення підприємствомТікет" норм конкурентного законодавства під час продажу квитків на фінал Євробачення 2017 шляхом включення до номінальної ціни квитка додаткових коштівсервісного збору та додаткових послуг.

Тоді комітет відмовив заявнику у розгляді справи, оскільки не встановив факту недобросовісної конкуренції (введення в оману) з боку ПП "В Тікет".

Кваліфікація цієї статті потребує наявності конкурентів. А конкурентів у ПП "В Тікет" при продажу квитків на конкурс якраз і не було.

Не погодившись із цим рішенням, п. Кравець звернувся до суду з вимогою зобов’язати комітет все ж таки відкрити справу.

Після кількох рішень в різних інстанціях вже цього року Верховний суд визнав недійсним рішення АМКУ про відмову у розгляді справи.

Відтак, на виконання постанови суду АМКУ доручив Київському обласному територіальному відділенню розглянути заяву п. Кравця.

І при повторному дослідженні обставин спеціалістами нашого відділення було встановлено, що дії з нав’язування споживачам необов’язкових додаткових послуг під час реалізації квитків на Євробачення та включення до них необґрунтованих складових витрат мають ознаки зловживання монопольним становищем.

 

повернутись