Київське обласне тервідділення АМКУ відкрило справу про порушення конкурентного законодавства при продажу квитків на Євробачення -2017 у Києві.
Мета – з’ясувати, чиправомірнобуло включено сервіснийзбір та необов’язковіплатніпослуги у вартість квитка.
Пояснимо, чому справу відкритолише зараз і щоцьому передувало.
Іще у травні 2017 року громадянинКравець Р.Ю. звернувся до АМКУ іззаявоющодопорушенняпідприємством "В Тікет" норм конкурентного законодавствапід час продажу квитків на фіналЄвробачення 2017 шляхом включення до номінальноїціни квитка додатковихкоштів – сервісногозбору та додатковихпослуг.
Тодікомітетвідмовивзаявнику у розглядісправи, оскільки не встановив факту недобросовісноїконкуренції (введення в оману) з боку ПП
"В Тікет".
Кваліфікаціяцієїстаттіпотребуєнаявностіконкурентів. А конкурентів у ПП "В Тікет"
при продажу квитків на
конкурс якраз і не було.
Не погодившисьізцимрішенням,
п. Кравецьзвернувся до
суду з вимогоюзобов’язатикомітет все ж таки відкрити
справу.
Післякількохрішень в різнихінстанціяхвжецього року Верховний суд визнавнедійснимрішення АМКУ про відмову у розглядісправи.
Відтак, на виконання постанови
суду АМКУ доручивКиївськомуобласномутериторіальномувідділеннюрозглянутизаяву п. Кравця.
І при повторному дослідженніобставинспеціалістаминашоговідділеннябуловстановлено, щодії з нав’язуванняспоживачамнеобов’язковихдодатковихпослугпід час реалізаціїквитків на Євробачення та включення до них необґрунтованихскладовихвитратмаютьознакизловживаннямонопольним становищем.